inspiration

tirsdag den 6. december 2011

would love to add this to my wish list

1: Topshop 2:Topshop 3:Topshop 4:Asos 5:Asos 6:Asos 7:Asos 8: Gina Tricot 

Jeg har en ting for lange kjoler, slangeskind og ikke mindst nitter. Jeg har fundet nogle styles jeg ville elske at have på min ønskeseddel til jul. Jeg er tosset med lange kjoler og syntes man skal have det på til en hver lejlighed, Tror helt sikkert jeg skal have en lang kjole på til enten  jul eller nytår.

Translation:
I have a thing for long dresses, snakeskin, and not least rivets. I found some styles I would love to have on my wish list for Christmas. I am crazy about long dresses and thought you should have it on for any purpose, think surely I must have a long dress for either Christmas or New Year.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar